Identitat Visual


Video corpotariu per +o+a aquitectes per celebrar els 10 anys de l'estudi | 2015

+ + + + + + + + + + +







Calendari 2016 per expocom

+ + + + + + + + + + + 






Carta restaurant per HOTEL GRUMS. Barcelona | 2013 |


+ + + + + + + + + + +


Papereria bàsica per LLUIS CREUS. Empresa d'elements de protecció industrial | 2012 |


+ + + + + + + + + + +


Papereria bàsica per l'empresa REIKO de serveis energètics | 2011 |




La identitat corporativa o identitat visual (*IVC) és la manifestació física de la marca. Fa referència als aspectes visuals de la identitat d'una organització.

En general inclou un logotip i elements de suport, generalment coordinats per un grup de línies mestres que es recullen en un document de tipus Manual Corporatiu. Aquestes línies mestres estableixen com ha d'aplicar-se la identitat corporativa : Identificant les paletes de colors + Tipografies + Organització visual de pàgines i altres mètodes per mantenir la continuïtat visual + Reconeixement de marca a través de totes les manifestacions físiques de la mateixa.

Els suports en què més habitualment es reflecteix la imatge de marca són:
Papereria Corporativa:
Targetes de presentació - Targeta - Fulla amb capçalera - Fulla de Fax - Sobres - Carpetes corporatives - Invitacions (Juntes, Exposicions, Congressos, etc.) - Etiqueta d'enviament (Cedeixes, paquets, papereria, etc.) - Notes d'interior (Ús intern, secretarial, etc.) - Formularis de comanda - Contra rebuts - Vals de Caixa
Papereria Fiscal:
Factures - Notes de Venda - Segells Fiscals
Vestimenta i Indumentària

Decoració d'espais
(wikipedia).